Factores que potencian la autorregulación y el aprendizaje significativo en Primera Infancia.
This article presents the results of an investigation that aimed to know the factors that enhance the self regulation of learning in early childhood boys and girls, beneficiaries of the project “Pedagogía en contexto Aula Móvil”, of the Bachelor's Degree Program in Children's Pedagogy, fro...
- Autores:
-
Beltrán Espitia, Janeth Del Carmen
Mejía Loaiza, Elquin Eduar
Conejo Carrasco, Francisco
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Universidad Pedagógica Nacional
- Repositorio:
- Repositorio Institucional UPN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/13868
- Acceso en línea:
- https://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/NYN/article/view/11098
http://hdl.handle.net/20.500.12209/13868
- Palabra clave:
- Motivación
Proceso cognitivo
Aprendizaje activo
Autodisciplina
Primera infancia
- Rights
- openAccess
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0