Factores que potencian la autorregulación y el aprendizaje significativo en Primera Infancia.

This article presents the results of an investigation that aimed to know the factors that enhance the self regulation of learning in early childhood boys and girls, beneficiaries of the project “Pedagogía en contexto Aula Móvil”, of the Bachelor's Degree Program in Children's Pedagogy, fro...

Full description

Autores:
Beltrán Espitia, Janeth Del Carmen
Mejía Loaiza, Elquin Eduar
Conejo Carrasco, Francisco
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Universidad Pedagógica Nacional
Repositorio:
Repositorio Institucional UPN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/13868
Acceso en línea:
https://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/NYN/article/view/11098
http://hdl.handle.net/20.500.12209/13868
Palabra clave:
Motivación
Proceso cognitivo
Aprendizaje activo
Autodisciplina
Primera infancia
Rights
openAccess
License
https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0