La relación tutora entre estudiantes en una clase multigrado de México
The implementation of the abcd Model aims to renew community education in multigrade rural schools in Mexico by strengthening learning communities and tutoring networks. In this paper, we analyze how it develops and organizes the process of tutor-pupil relationship from interactions between two stud...
- Autores:
-
Lara Corro, Erik
Juárez Bolaños, Diego
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2018
- Institución:
- Universidad Pedagógica Nacional
- Repositorio:
- Repositorio Institucional UPN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/13860
- Acceso en línea:
- https://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/NYN/article/view/10390
http://hdl.handle.net/20.500.12209/13860
- Palabra clave:
- Relación tutora
Comunidades de aprendizaje
Escuelas multigrado
Educación rural
- Rights
- openAccess
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0