Development of Early Critical Literacy Skills in fifth-graders through the use of Interactive E-Books.

This pedagogical proposal seeks to enhance a sensitization process intended to support fifth graders in an early development, growth, and expansion of their early critical skills in English by means of the critical literacy approach. For this purpose, interactive e-books appear to motivate learners...

Full description

Autores:
Dávila Peña, Alejandra
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2022
Institución:
Universidad Pedagógica Nacional
Repositorio:
Repositorio Institucional UPN
Idioma:
eng
OAI Identifier:
oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/17400
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/20.500.12209/17400
Palabra clave:
Alfabetización crítica temprana
Aula de inglés como lengua extranjera
Diseño de materiales
Libros electrónicos interactivos
Proceso de sensibilización
Early critical literacy
EFL classroom
Material design
Interactive e-books
Sensitization process
Rights
openAccess
License
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/