Development of Early Critical Literacy Skills in fifth-graders through the use of Interactive E-Books.
This pedagogical proposal seeks to enhance a sensitization process intended to support fifth graders in an early development, growth, and expansion of their early critical skills in English by means of the critical literacy approach. For this purpose, interactive e-books appear to motivate learners...
- Autores:
-
Dávila Peña, Alejandra
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Universidad Pedagógica Nacional
- Repositorio:
- Repositorio Institucional UPN
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/17400
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/20.500.12209/17400
- Palabra clave:
- Alfabetización crítica temprana
Aula de inglés como lengua extranjera
Diseño de materiales
Libros electrónicos interactivos
Proceso de sensibilización
Early critical literacy
EFL classroom
Material design
Interactive e-books
Sensitization process
- Rights
- openAccess
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/