Análisis de la incorporación de las tecnologías en el aula de ciencias : implicaciones para la formación docente.

The incorporation of technology in science education poses multiple challenges; one of them is how to support teachers to make sense and meaning to the use thereof. The formation processes and credentials may well be enriched to consider and recognize what routinely happens in the science classroom...

Full description

Autores:
Blancas Hernández, José Luis
Rodríguez Pineda, Diana Patricia
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2014
Institución:
Universidad Pedagógica Nacional
Repositorio:
Repositorio Institucional UPN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/4977
Acceso en línea:
https://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/NYN/article/view/3122
http://hdl.handle.net/20.500.12209/4977
Palabra clave:
Actividades con tecnología
Práctica docente
Concepciones
Innovación educativa
Formación docente
Activities with technology
Teaching practice
Conceptions
Educational innovation
Rights
openAccess
License
https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0