Análisis de la incorporación de las tecnologías en el aula de ciencias : implicaciones para la formación docente.
The incorporation of technology in science education poses multiple challenges; one of them is how to support teachers to make sense and meaning to the use thereof. The formation processes and credentials may well be enriched to consider and recognize what routinely happens in the science classroom...
- Autores:
-
Blancas Hernández, José Luis
Rodríguez Pineda, Diana Patricia
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2014
- Institución:
- Universidad Pedagógica Nacional
- Repositorio:
- Repositorio Institucional UPN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/4977
- Acceso en línea:
- https://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/NYN/article/view/3122
http://hdl.handle.net/20.500.12209/4977
- Palabra clave:
- Actividades con tecnología
Práctica docente
Concepciones
Innovación educativa
Formación docente
Activities with technology
Teaching practice
Conceptions
Educational innovation
- Rights
- openAccess
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0