Aprendizaje situado: género y entornos de aprendizaje
This paper reports the main findings of an exploration of the gender condition (masculine-feminine) with respect to the possible associations students make between learning contents and learning scenarios. Participants were 298 high school students from public schools in Bogotá, Colombia. They answe...
- Autores:
-
Hederich, Christian
Camargo, Ángela
López, Omar
Páramo, Pablo
Sanabria, Luis
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2013
- Institución:
- Universidad Pedagógica Nacional
- Repositorio:
- Repositorio Institucional UPN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/5114
- Acceso en línea:
- https://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/NYN/article/view/2263
http://hdl.handle.net/20.500.12209/5114
- Palabra clave:
- Género
Aprendizaje situado
Escenario de aprendizaje
Género
- Rights
- openAccess
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0