Aprendizaje situado: género y entornos de aprendizaje

This paper reports the main findings of an exploration of the gender condition (masculine-feminine) with respect to the possible associations students make between learning contents and learning scenarios. Participants were 298 high school students from public schools in Bogotá, Colombia. They answe...

Full description

Autores:
Hederich, Christian
Camargo, Ángela
López, Omar
Páramo, Pablo
Sanabria, Luis
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2013
Institución:
Universidad Pedagógica Nacional
Repositorio:
Repositorio Institucional UPN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/5114
Acceso en línea:
https://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/NYN/article/view/2263
http://hdl.handle.net/20.500.12209/5114
Palabra clave:
Género
Aprendizaje situado
Escenario de aprendizaje
Género
Rights
openAccess
License
https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0