La voz callada de las mujeres maestras en Iberoamérica. Educar desde la invisibilidad
Women Teachers Project is a tribute to teachers from the perspective of Arts-Based Educational Research. It’s a personal narrative as a professor in the university, after thirty years of experience. The project evolved an artistic action, a work in progress since 2005. The main objective is to analy...
- Autores:
-
Huerta, Ricard
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Universidad Pedagógica Nacional
- Repositorio:
- Repositorio Institucional UPN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/14028
- Acceso en línea:
- https://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/revistafba/article/view/11412
http://hdl.handle.net/20.500.12209/14028
- Palabra clave:
- Arte
Educación artística
Identidad
Mujer
Docente
- Rights
- openAccess
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0