Impresionar el punto ciego de la formación inicial de maestros
Pre-service teachers require being exposed to situations that stimulate their senses in direct scenarios or realities, thus impressing the blind spot of their experience in a context before formally starting their practice. This essay is the result of a reflection about a text that narrates a traini...
- Autores:
-
Páez Martínez, Ruth Milena
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2017
- Institución:
- Universidad Pedagógica Nacional
- Repositorio:
- Repositorio Institucional UPN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/8502
- Acceso en línea:
- https://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/NYN/article/view/8030
http://hdl.handle.net/20.500.12209/8502
- Palabra clave:
- Formación docente
Experiencia
Mediación
Inmediación
- Rights
- openAccess
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0