La formación de los jóvenes en liderazgo ambiental como un factor de apropiación territorial: el caso de la IED Eduardo Umaña Mendoza.
This paper analyzes the way the way in which leadership training processes are structured in school environmental education, and how these skills can become determinants in the perception and territorial appropriation of young people, based on the study case of school district Eduardo Umaña Mendoza...
- Autores:
-
Carrillo García, Lida Esperanza
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2017
- Institución:
- Universidad Pedagógica Nacional
- Repositorio:
- Repositorio Institucional UPN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/8501
- Acceso en línea:
- https://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/NYN/article/view/8029
http://hdl.handle.net/20.500.12209/8501
- Palabra clave:
- Educación ambiental
Liderazgo juvenil
Participación
Territorialidad
- Rights
- openAccess
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0