La formación de los jóvenes en liderazgo ambiental como un factor de apropiación territorial: el caso de la IED Eduardo Umaña Mendoza.

This paper analyzes the way the way in which leadership training processes are structured in school environmental education, and how these skills can become determinants in the perception and territorial appropriation of young people, based on the study case of school district Eduardo Umaña Mendoza...

Full description

Autores:
Carrillo García, Lida Esperanza
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2017
Institución:
Universidad Pedagógica Nacional
Repositorio:
Repositorio Institucional UPN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/8501
Acceso en línea:
https://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/NYN/article/view/8029
http://hdl.handle.net/20.500.12209/8501
Palabra clave:
Educación ambiental
Liderazgo juvenil
Participación
Territorialidad
Rights
openAccess
License
https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0