MIRÁNDONOS PARA BUSCAR SENTIDO
A first approach of the research is done. The analysis of the Biology teacher’s information, characteristics with his/her results, is contributing to the curricular program atthe licentiate in Biology. This project tries to be near the imaginative visions that thecurrent students have in relation to...
- Autores:
-
Varios, Autores
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 1998
- Institución:
- Universidad Pedagógica Nacional
- Repositorio:
- Repositorio Institucional UPN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/15694
- Acceso en línea:
- https://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/TED/article/view/5687
http://hdl.handle.net/20.500.12209/15694
- Palabra clave:
- Analfabetismo cultural
Cultura
Educación
Expectativas de vida
Familia
Formación de maestros
Heteronomía
Individualismo
Imaginarios
Política
Religiosidad
Visión local
- Rights
- openAccess
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0