Todos creamos desde el pasado.

This proposal about history teaching pretends the transformation of the traditional practices in two ways: according to the didactics, with the use of investigation techniques in oral history and the development of abilities in historic thought that make easiest the history learning_ Employing the a...

Full description

Autores:
Velasco Peña, Gina Claudia
Castaño Támara, Ricardo
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2003
Institución:
Universidad Pedagógica Nacional
Repositorio:
Repositorio Institucional UPN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/4960
Acceso en línea:
https://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/NYN/article/view/1217
http://hdl.handle.net/20.500.12209/4960
Palabra clave:
Investigación - Acción
Autobiografía
Cognitivas
Didácticos
Historiador
Fuentes
Tiempo histórico
Pensamiento histórico
Metaconceptos
Reconstrucción
Historia oral
Habilidades comunicativas
Conocimiento social
Proyectos
Rights
openAccess
License
https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0