Fostering oral interaction skills while using board games in an efl classroom.
The present research is an Exploratory Action Research that aims at developing a contextualized proposal for eleven-grade students from IED Colegio Sorrento in an English as Foreign Language Classroom (EFL). The proposal arises from the analysis of the diagnostic test and the students' difficul...
- Autores:
-
Jaramillo Arias, Angie Yuliana
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Universidad Pedagógica Nacional
- Repositorio:
- Repositorio Institucional UPN
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/13403
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/20.500.12209/13403
- Palabra clave:
- Inglés como lengua extranjera
Habilidades de interacción oral
Juegos de mesa
Enfoque de aprendizaje basado en juegos
English as a foreign language
Oral interaction skills
Board games
Game-based learning approach
- Rights
- openAccess
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/