Identifying and expressing emotion to improve written production in EFL.
This qualitative research is framed within the paradigm of action research, and its purpose is to know the impact of identifying and expressing emotions in the development of written production in EFL with third graders of the CEDID Guillermo Cano Isaza. The statement of problem arose from the obser...
- Autores:
-
Agualimpia Linares, Samantha Geraldine
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2024
- Institución:
- Universidad Pedagógica Nacional
- Repositorio:
- Repositorio Institucional UPN
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/19755
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/20.500.12209/19755
- Palabra clave:
- Emotion
Emotion identification
Emotion expression
Written production
English as foreign language
Emoción
Identificación de emociones
Expresión de emociones
Producción escrita
Inglés como lengua extranjera
- Rights
- openAccess
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/