Introducción del tema huella hídrica en la enseñanza de ciencias: Percepciones y perspectivas de los cambios desde el aula

The inclusion of discussions about water consumptions in Science classes highlights the need of contextualization and expansion of the theme, in particular the need to deal with the theme according to more updated approaches due to the current water crisis lived in Brazil and in many other places ar...

Full description

Autores:
Ferreira da Luz Culpi, Vera Lúcia
Pereira Alves, João Amadeus
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2015
Institución:
Universidad Pedagógica Nacional
Repositorio:
Repositorio Institucional UPN
Idioma:
por
OAI Identifier:
oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/15315
Acceso en línea:
https://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/TED/article/view/3785
http://hdl.handle.net/20.500.12209/15315
Palabra clave:
Estrategias didáctico - Metodológicas
Huella hídrica
Enseñanza de ciencias
Rights
openAccess
License
https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0