Introducción del tema huella hídrica en la enseñanza de ciencias: Percepciones y perspectivas de los cambios desde el aula
The inclusion of discussions about water consumptions in Science classes highlights the need of contextualization and expansion of the theme, in particular the need to deal with the theme according to more updated approaches due to the current water crisis lived in Brazil and in many other places ar...
- Autores:
-
Ferreira da Luz Culpi, Vera Lúcia
Pereira Alves, João Amadeus
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2015
- Institución:
- Universidad Pedagógica Nacional
- Repositorio:
- Repositorio Institucional UPN
- Idioma:
- por
- OAI Identifier:
- oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/15315
- Acceso en línea:
- https://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/TED/article/view/3785
http://hdl.handle.net/20.500.12209/15315
- Palabra clave:
- Estrategias didáctico - Metodológicas
Huella hídrica
Enseñanza de ciencias
- Rights
- openAccess
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0