Elementos del pensamiento complejo y la experiencia de sí en la transformación de la práctica docente
This article is the result of the reflexive process of investigation “Complex Thinking and the “Self-Experience” in the transformation of pedagogical practice”, in the Universidad de la Sabana in Colombia. The proposal utilizes Action Research methodology with a qualitative approach, the focus of wh...
- Autores:
-
Avella, Gloria Nelsy
Chamucero Ayala, María Amparo
Gómez Benítez, Luz Nancy
García Donato, Andrea del Pilar
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Universidad Pedagógica Nacional
- Repositorio:
- Repositorio Institucional UPN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/13894
- Acceso en línea:
- https://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/NYN/article/view/12052
http://hdl.handle.net/20.500.12209/13894
- Palabra clave:
- Pensamiento complejo
Práctica pedagógica
Habilidad cognitiva
Enseñanza
Aprendizaje
- Rights
- openAccess
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0