Elementos del pensamiento complejo y la experiencia de sí en la transformación de la práctica docente

This article is the result of the reflexive process of investigation “Complex Thinking and the “Self-Experience” in the transformation of pedagogical practice”, in the Universidad de la Sabana in Colombia. The proposal utilizes Action Research methodology with a qualitative approach, the focus of wh...

Full description

Autores:
Avella, Gloria Nelsy
Chamucero Ayala, María Amparo
Gómez Benítez, Luz Nancy
García Donato, Andrea del Pilar
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Universidad Pedagógica Nacional
Repositorio:
Repositorio Institucional UPN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/13894
Acceso en línea:
https://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/NYN/article/view/12052
http://hdl.handle.net/20.500.12209/13894
Palabra clave:
Pensamiento complejo
Práctica pedagógica
Habilidad cognitiva
Enseñanza
Aprendizaje
Rights
openAccess
License
https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0