Enseñanza de la filosofía en Colombia : hacia un enfoque multisensorial en el campo didáctico.
In this article we explore the effects of encryption educational practice philosophy. Then we link the teaching of philosophy with research on cognitive modifiability processes, which receive multisensory approaches to transform and make philosophy teachers acquire the ability to be critical subject...
- Autores:
-
Paredes Oviedo, Diana Melisa
Villa Restrepo, Viviana
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2013
- Institución:
- Universidad Pedagógica Nacional
- Repositorio:
- Repositorio Institucional UPN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/5145
- Acceso en línea:
- https://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/NYN/article/view/2282
http://hdl.handle.net/20.500.12209/5145
- Palabra clave:
- Didáctica
Filosofía
Enseñanza de la filosofía
Cognición
Modificabilidad cognitiva
- Rights
- openAccess
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0