Una experiencia que aporta al desarrollo integral y al pensamiento matemático de niños de 5 y 6 años
This research article, result of the degree work "Mathematical tasks to enhance the integral development of the child in preschool" (Duque, 2018), presents a classroom experience around mathematical tasks focused on mathematical thinking, through which it sought to promote the integral dev...
- Autores:
-
Duque Gutiérrez, Kelly Johana
Mora Mendieta, Lyda Constaza
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Universidad Pedagógica Nacional
- Repositorio:
- Repositorio Institucional UPN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/13869
- Acceso en línea:
- https://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/NYN/article/view/11271
http://hdl.handle.net/20.500.12209/13869
- Palabra clave:
- Proceso cognitivo
Educación de la primera infancia
Pensamiento
Matemáticas
- Rights
- openAccess
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0