Una experiencia que aporta al desarrollo integral y al pensamiento matemático de niños de 5 y 6 años

This research article, result of the degree work "Mathematical tasks to enhance the integral development of the child in preschool" (Duque, 2018), presents a classroom experience around mathematical tasks focused on mathematical thinking, through which it sought to promote the integral dev...

Full description

Autores:
Duque Gutiérrez, Kelly Johana
Mora Mendieta, Lyda Constaza
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Universidad Pedagógica Nacional
Repositorio:
Repositorio Institucional UPN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/13869
Acceso en línea:
https://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/NYN/article/view/11271
http://hdl.handle.net/20.500.12209/13869
Palabra clave:
Proceso cognitivo
Educación de la primera infancia
Pensamiento
Matemáticas
Rights
openAccess
License
https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0