Gender stereotypes : A content analysis of the EFL textbook speak your mind 1.
In this thesis, a detailed analysis of the content of the textbook EFL Speak Your Mind 1 was carried out using the methodology proposed by Krippendorf in 2012. To conduct the analysis, the first step was to consider the process of textbook selection at the National Pedagogical Institute: this stage...
- Autores:
-
Cañón Martínez, Michelle Alejandra
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2024
- Institución:
- Universidad Pedagógica Nacional
- Repositorio:
- Repositorio Institucional UPN
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/20380
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/20.500.12209/20380
- Palabra clave:
- Análisis de contenido
EFL
Estereotipos de género
Libros de texto EFL
Selección de libros de texto EFL
Content analysis
EFL
EFL textbooks
Gender stereotypes
Selection of EFL textbooks
- Rights
- openAccess
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/