Gender stereotypes : A content analysis of the EFL textbook speak your mind 1.

In this thesis, a detailed analysis of the content of the textbook EFL Speak Your Mind 1 was carried out using the methodology proposed by Krippendorf in 2012. To conduct the analysis, the first step was to consider the process of textbook selection at the National Pedagogical Institute: this stage...

Full description

Autores:
Cañón Martínez, Michelle Alejandra
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2024
Institución:
Universidad Pedagógica Nacional
Repositorio:
Repositorio Institucional UPN
Idioma:
eng
OAI Identifier:
oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/20380
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/20.500.12209/20380
Palabra clave:
Análisis de contenido
EFL
Estereotipos de género
Libros de texto EFL
Selección de libros de texto EFL
Content analysis
EFL
EFL textbooks
Gender stereotypes
Selection of EFL textbooks
Rights
openAccess
License
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/