UNA APROXIMACIÓN EPISTEMOLOGICA, DIDÁCTICA Y COGNITIVA A NOCIONES BÁSICAS Y CONCEPTOS DEL CÁLCULO

This article presents the une of investigation “An epistemological didactic and cognitiveapproximation to the basic motions of Calculus”, of the Master’s program in MathematicsEducation. A revision of the tendencies and problems, with respect to the teaching ofCalculus and about the cognitive aspect...

Full description

Autores:
García O, Gloria
Serrano, Celly
Díaz, Hernán
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
1999
Institución:
Universidad Pedagógica Nacional
Repositorio:
Repositorio Institucional UPN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/15687
Acceso en línea:
https://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/TED/article/view/5680
http://hdl.handle.net/20.500.12209/15687
Palabra clave:
Rights
openAccess
License
https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0