UNA APROXIMACIÓN EPISTEMOLOGICA, DIDÁCTICA Y COGNITIVA A NOCIONES BÁSICAS Y CONCEPTOS DEL CÁLCULO
This article presents the une of investigation “An epistemological didactic and cognitiveapproximation to the basic motions of Calculus”, of the Master’s program in MathematicsEducation. A revision of the tendencies and problems, with respect to the teaching ofCalculus and about the cognitive aspect...
- Autores:
-
García O, Gloria
Serrano, Celly
Díaz, Hernán
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 1999
- Institución:
- Universidad Pedagógica Nacional
- Repositorio:
- Repositorio Institucional UPN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/15687
- Acceso en línea:
- https://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/TED/article/view/5680
http://hdl.handle.net/20.500.12209/15687
- Palabra clave:
- Rights
- openAccess
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0