Procesos argumentativos de profesores de ciencias. Una propuesta pedagógica centrada en la experimentación y fundamentada en reflexiones acerca de la naturaleza de las ciencias

In this paper the theoretical foundations and educational contributions of a proposed qualification of teachers of science that emerged in the context of a Research Project (Thesis ) in the Master of Education Online Education in Natural Sciences are synthesized, University of Antioquia (Medellín, C...

Full description

Autores:
Restrepo Olaya, Miriam Cristina
Guzmán Restrepo, Juan Fernando
Romero Chacón, Ángel Enrique
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2013
Institución:
Universidad Pedagógica Nacional
Repositorio:
Repositorio Institucional UPN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/5068
Acceso en línea:
https://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/NYN/article/view/2267
http://hdl.handle.net/20.500.12209/5068
Palabra clave:
Naturaleza de las ciencias
Argumentación
Experimentación cualitativa
Formación de profesores de ciencias
Rights
openAccess
License
https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0