La dimensión investigativa en la formación inicial de profesores de química.

This book presents conceptual and methodological perspectives in relation to the research training of science teachers in general and chemistry in particular, by analyzing the research dimension in the curricula that direct the training of chemistry teachers. This today represents an aspect of speci...

Full description

Autores:
Franco Moreno, Ricardo Andrés
Gallego Badillo, Rómulo
Pérez Miranda, Royman
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2018
Institución:
Universidad Pedagógica Nacional
Repositorio:
Repositorio Institucional UPN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/16563
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/20.500.12209/16563
Palabra clave:
Formación profesional de maestros – Química
Pedagogía
Química - Metodología
Química - Enseñanza
Química - Currículo
Métodos de enseñanza
Química - Enseñanza - Investigaciones
Professional teacher training - Chemistry
Pedagogy
Chemistry - Methodology
Chemistry - Teaching
Chemistry - Curriculum
Teaching methods
Chemistry - Teaching - Research
Rights
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International