Representaciones sociales que tienen docentes del IPN, Escuela Maternal y UPN, en torno a la didáctica,

This research project originated from an interest in exchanging ideas and experiences among the Childhood Education Program at Universidad Pedagógica Nacional, the Nursery School, and the pre-school section at Instituto Pedagógico Nacional. Its main objective is to inquire about social representatio...

Full description

Autores:
García Ramírez, Nubia
Castro Ballén, Jenny Johana
Hernández, Alejandra
Marroquín, Diana Isabel
Rodríguez Cruz, Elizabeth
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2013
Institución:
Universidad Pedagógica Nacional
Repositorio:
Repositorio Institucional UPN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/5095
Acceso en línea:
https://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/NYN/article/view/2286
http://hdl.handle.net/20.500.12209/5095
Palabra clave:
Didáctica
Representaciones sociales
Práctica educativa
Teoría fundada
Didáctica
Representações sociais
Prática educativa
Teoria fundada
Didactics
Social representations
Practicum
Grounded theory
Rights
openAccess
License
https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0