Representaciones sociales que tienen docentes del IPN, Escuela Maternal y UPN, en torno a la didáctica,
This research project originated from an interest in exchanging ideas and experiences among the Childhood Education Program at Universidad Pedagógica Nacional, the Nursery School, and the pre-school section at Instituto Pedagógico Nacional. Its main objective is to inquire about social representatio...
- Autores:
-
García Ramírez, Nubia
Castro Ballén, Jenny Johana
Hernández, Alejandra
Marroquín, Diana Isabel
Rodríguez Cruz, Elizabeth
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2013
- Institución:
- Universidad Pedagógica Nacional
- Repositorio:
- Repositorio Institucional UPN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/5095
- Acceso en línea:
- https://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/NYN/article/view/2286
http://hdl.handle.net/20.500.12209/5095
- Palabra clave:
- Didáctica
Representaciones sociales
Práctica educativa
Teoría fundada
Didáctica
Representações sociais
Prática educativa
Teoria fundada
Didactics
Social representations
Practicum
Grounded theory
- Rights
- openAccess
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0