An informed and reflective approach to language teaching and material design.
This book provides an extensive and accessible exploration of key features related to language teaching and material design. Framed within an informed and re ective approach, it o ers a thorough discussion about the origins, educational philosophies, and evolving views of curriculum design. It then...
- Autores:
-
Vera Rodríguez, Esperanza
Chapetón Castro, Claudia Marcela
Buitrago Escobar, Zulma Rocío
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2018
- Institución:
- Universidad Pedagógica Nacional
- Repositorio:
- Repositorio Institucional UPN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/16571
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/20.500.12209/16571
- Palabra clave:
- Adquisición de segunda lengua - Investigaciones - Pedagogía
Lenguaje y lenguas - Enseñanza
Lenguaje y lenguas - Currículo
Formación profesional de maestros
Bilingüismo
Pedagogía
Lenguas extranjeras - Enseñanza - Aprendizaje
Currículo
Lenguas extranjeras - Métodos de enseñanza
Métodos de estudio
Second language acquisition - Research - Pedagogy
Language and languages - Teaching
Language and languages - Curriculum
Professional teacher training
Bilingualism
Pedagogy
Foreign languages - Teaching - Learning
Curriculum
Foreign languages - Teaching methods
Study methods
- Rights
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International