An informed and reflective approach to language teaching and material design.

This book provides an extensive and accessible exploration of key features related to language teaching and material design. Framed within an informed and re ective approach, it o ers a thorough discussion about the origins, educational philosophies, and evolving views of curriculum design. It then...

Full description

Autores:
Vera Rodríguez, Esperanza
Chapetón Castro, Claudia Marcela
Buitrago Escobar, Zulma Rocío
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2018
Institución:
Universidad Pedagógica Nacional
Repositorio:
Repositorio Institucional UPN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/16571
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/20.500.12209/16571
Palabra clave:
Adquisición de segunda lengua - Investigaciones - Pedagogía
Lenguaje y lenguas - Enseñanza
Lenguaje y lenguas - Currículo
Formación profesional de maestros
Bilingüismo
Pedagogía
Lenguas extranjeras - Enseñanza - Aprendizaje
Currículo
Lenguas extranjeras - Métodos de enseñanza
Métodos de estudio
Second language acquisition - Research - Pedagogy
Language and languages - Teaching
Language and languages - Curriculum
Professional teacher training
Bilingualism
Pedagogy
Foreign languages - Teaching - Learning
Curriculum
Foreign languages - Teaching methods
Study methods
Rights
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International