Gepettas y pinochos: por el sueño de ser niños de verdad

This paper presents a learning experience where children inspired teachers to transform the school. The strategy seeks to empower early childhood as constructor of learning in order to develop communication, mathematics, and citizenship skills; to strengthen family relationships, and to recover envi...

Full description

Autores:
Escorcia Romero, Tadiana Guadalupe
Fajardo Muñoz, Luz Myriam
Trujillo Quiroz, Luz Elcy
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2015
Institución:
Universidad Pedagógica Nacional
Repositorio:
Repositorio Institucional UPN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/4897
Acceso en línea:
https://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/NYN/article/view/4355
http://hdl.handle.net/20.500.12209/4897
Palabra clave:
Primera infancia
Interdisciplinariedad
Familia
Cultura ambiental
Producción de textos
Rights
openAccess
License
https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0