Gepettas y pinochos: por el sueño de ser niños de verdad
This paper presents a learning experience where children inspired teachers to transform the school. The strategy seeks to empower early childhood as constructor of learning in order to develop communication, mathematics, and citizenship skills; to strengthen family relationships, and to recover envi...
- Autores:
-
Escorcia Romero, Tadiana Guadalupe
Fajardo Muñoz, Luz Myriam
Trujillo Quiroz, Luz Elcy
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2015
- Institución:
- Universidad Pedagógica Nacional
- Repositorio:
- Repositorio Institucional UPN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/4897
- Acceso en línea:
- https://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/NYN/article/view/4355
http://hdl.handle.net/20.500.12209/4897
- Palabra clave:
- Primera infancia
Interdisciplinariedad
Familia
Cultura ambiental
Producción de textos
- Rights
- openAccess
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0