Desarrollo del pensamiento crítico y reflexivo a partir de la enseñanza del sonido
Based on a dimensional perspective of the didactics of physics, that includes teacher's domain in disciplinary, socio-cultural and interactional aspects of the class, we define as study problem, the development of critical and reflexive thinking skills through the physics class. This was an act...
- Autores:
-
Fonseca Hincapié, Yenny Lucila
Castiblanco Abril, Olga Lucía
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Universidad Pedagógica Nacional
- Repositorio:
- Repositorio Institucional UPN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/15780
- Acceso en línea:
- https://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/TED/article/view/7841
http://hdl.handle.net/20.500.12209/15780
- Palabra clave:
- Didáctica de la física
Teoría de la educación
Enseñanza del sonido
- Rights
- openAccess
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0