Desarrollo del pensamiento crítico y reflexivo a partir de la enseñanza del sonido

Based on a dimensional perspective of the didactics of physics, that includes teacher's domain in disciplinary, socio-cultural and interactional aspects of the class, we define as study problem, the development of critical and reflexive thinking skills through the physics class. This was an act...

Full description

Autores:
Fonseca Hincapié, Yenny Lucila
Castiblanco Abril, Olga Lucía
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Universidad Pedagógica Nacional
Repositorio:
Repositorio Institucional UPN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/15780
Acceso en línea:
https://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/TED/article/view/7841
http://hdl.handle.net/20.500.12209/15780
Palabra clave:
Didáctica de la física
Teoría de la educación
Enseñanza del sonido
Rights
openAccess
License
https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0