Las experiencias pedagógicas de los educadores de Inzá, apuesta por una educación del campo
This article is a product of research and pedagogical work accomplished in the municipality of Inzá, Cauca, in the context of the teaching internships of the Community Education Program from Universidad Pedagógica Nacional. The goal is to recognize and understand the pedagogical proposals and experi...
- Autores:
-
González Terreros, María Isabel
Rodríguez Salcedo, Sonia
Viasús Poveda, Katherine
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2016
- Institución:
- Universidad Pedagógica Nacional
- Repositorio:
- Repositorio Institucional UPN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/5052
- Acceso en línea:
- https://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/NYN/article/view/6714
http://hdl.handle.net/20.500.12209/5052
- Palabra clave:
- Experiencias pedagógicas
Narrativas docentes
Educación del campo
Ruralidad
Subjetividad
- Rights
- openAccess
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0