Las experiencias pedagógicas de los educadores de Inzá, apuesta por una educación del campo

This article is a product of research and pedagogical work accomplished in the municipality of Inzá, Cauca, in the context of the teaching internships of the Community Education Program from Universidad Pedagógica Nacional. The goal is to recognize and understand the pedagogical proposals and experi...

Full description

Autores:
González Terreros, María Isabel
Rodríguez Salcedo, Sonia
Viasús Poveda, Katherine
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2016
Institución:
Universidad Pedagógica Nacional
Repositorio:
Repositorio Institucional UPN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/5052
Acceso en línea:
https://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/NYN/article/view/6714
http://hdl.handle.net/20.500.12209/5052
Palabra clave:
Experiencias pedagógicas
Narrativas docentes
Educación del campo
Ruralidad
Subjetividad
Rights
openAccess
License
https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0