Formación de maestros(as) en América Latina: algunos problemas y perspectivas para este tiempo
This paper discusses the training of teachers, taking into consideration certain contemporary social features that determine both school and teaching positions in Latin America. In order to describe the contemporary challenges of teacher training, three problems are highlighted: the first one is rel...
- Autores:
-
Birgin, Alejandra
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2015
- Institución:
- Universidad Pedagógica Nacional
- Repositorio:
- Repositorio Institucional UPN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/4985
- Acceso en línea:
- https://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/NYN/article/view/4354
http://hdl.handle.net/20.500.12209/4985
- Palabra clave:
- Formación docente
Políticas docentes
Nuevos profesores
Ampliación de derechos
Formação docente
Políticas docentes
- Rights
- openAccess
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0