Las rúbricas, renovación metodológica y cambio cultural en el trinomio enseñanza-aprendizaje-evaluación.
This article is intended to revise the assessment tools called rubrics to help make these assessment practices an institutionalized reality at the universities either in their face to face environments or in distance, virtual or blended learning scenarios. The reason is that the “analysis and reflec...
- Autores:
-
Correa Díaz, Ana María
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2013
- Institución:
- Universidad Pedagógica Nacional
- Repositorio:
- Repositorio Institucional UPN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/5058
- Acceso en línea:
- https://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/NYN/article/view/2281
http://hdl.handle.net/20.500.12209/5058
- Palabra clave:
- Aprendizaje significativo
Competencias
Evaluación formativa
Matrices de verificación
- Rights
- openAccess
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0