Elementos de economía política de la comunicación y la cultura: hacia una definición y operacionalización del mercado de los medios
his paper offers a systematic and critical theoretical framework for rethinking the current state of the mass media in terms of their (inter) relationship with society. It takes an economic-political view of communication in which the mass media gain importance as merchandise generating systems embe...
- Autores:
-
del Valle-Rojas, Carlos
Nitrihual-Valdebenito, Luis
Mayorga-Rojel, Alberto Javier
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2012
- Institución:
- Universidad de la Sabana
- Repositorio:
- Repositorio Universidad de la Sabana
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:intellectum.unisabana.edu.co:10818/14557
- Acceso en línea:
- http://palabraclave.unisabana.edu.co/index.php/palabraclave/article/view/2091
http://palabraclave.unisabana.edu.co/index.php/palabraclave/article/view/2091/2633
http://hdl.handle.net/10818/14557
- Palabra clave:
- Economía política
Industria cultural
Concentración mediática
- Rights
- License
- http://purl.org/coar/access_right/c_abf2