Medición de los aportes de la gestión estratégica de comunicación interna a los objetivos de la organización

Strategic management of in-house communication (SMIC) has been transformed into a vector of fundamental competitiveness in new organizational scenarios, but the media professionals who appreciate the contribution of this action are few and far between. This study was designed to determine how the sp...

Full description

Autores:
Álvarez Nobell, Alejandro
Lesta, Laura
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2011
Institución:
Universidad de la Sabana
Repositorio:
Repositorio Universidad de la Sabana
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:intellectum.unisabana.edu.co:10818/14523
Acceso en línea:
http://palabraclave.unisabana.edu.co/index.php/palabraclave/article/view/1870
http://palabraclave.unisabana.edu.co/index.php/palabraclave/article/view/1870/2444
http://hdl.handle.net/10818/14523
Palabra clave:
Medición
Comunicación interna
Management
Organización
Rights
License
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2