Medición de los aportes de la gestión estratégica de comunicación interna a los objetivos de la organización
Strategic management of in-house communication (SMIC) has been transformed into a vector of fundamental competitiveness in new organizational scenarios, but the media professionals who appreciate the contribution of this action are few and far between. This study was designed to determine how the sp...
- Autores:
-
Álvarez Nobell, Alejandro
Lesta, Laura
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2011
- Institución:
- Universidad de la Sabana
- Repositorio:
- Repositorio Universidad de la Sabana
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:intellectum.unisabana.edu.co:10818/14523
- Acceso en línea:
- http://palabraclave.unisabana.edu.co/index.php/palabraclave/article/view/1870
http://palabraclave.unisabana.edu.co/index.php/palabraclave/article/view/1870/2444
http://hdl.handle.net/10818/14523
- Palabra clave:
- Medición
Comunicación interna
Management
Organización
- Rights
- License
- http://purl.org/coar/access_right/c_abf2