Influencia del estilo directivo en la comunicación interna de las organizaciones. Una aplicación a las agencias de publicidad

The article is based on the assumption that how an organization is managed entails a specific form of communication. If so, identifying management style can be an indication of how a manger will behave in terms of communication. A model of associations between management style and internal communica...

Full description

Autores:
Preciado Hoyos, Ángela Sofía
Etayo Pérez, Cristina
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2014
Institución:
Universidad de la Sabana
Repositorio:
Repositorio Universidad de la Sabana
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:intellectum.unisabana.edu.co:10818/14540
Acceso en línea:
http://palabraclave.unisabana.edu.co/index.php/palabraclave/article/view/1956
http://palabraclave.unisabana.edu.co/index.php/palabraclave/article/view/1956/3439
http://hdl.handle.net/10818/14540
http://intellectum.unisabana.edu.co/
Palabra clave:
Agencia de publicidad
Comunicación directiva
Comunicación interna
Estilo directivo
Rights
License
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2