Influencia del estilo directivo en la comunicación interna de las organizaciones. Una aplicación a las agencias de publicidad
The article is based on the assumption that how an organization is managed entails a specific form of communication. If so, identifying management style can be an indication of how a manger will behave in terms of communication. A model of associations between management style and internal communica...
- Autores:
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Preciado Hoyos, Ángela Sofía
Etayo Pérez, Cristina
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2014
- Institución:
- Universidad de la Sabana
- Repositorio:
- Repositorio Universidad de la Sabana
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:intellectum.unisabana.edu.co:10818/14540
- Acceso en línea:
- http://palabraclave.unisabana.edu.co/index.php/palabraclave/article/view/1956
http://palabraclave.unisabana.edu.co/index.php/palabraclave/article/view/1956/3439
http://hdl.handle.net/10818/14540
http://intellectum.unisabana.edu.co/
- Palabra clave:
- Agencia de publicidad
Comunicación directiva
Comunicación interna
Estilo directivo
- Rights
- License
- http://purl.org/coar/access_right/c_abf2