Televidencias juveniles en Colombia: fragmentación generada por un consumo multicanal

The article looks at the more relevant findings of a study financed by the National Television Board, which was used to structure the programming for a project known as the National University Channel, now called Channel Zoom. The study sought evidence of fragmentation and segmentation in the televi...

Full description

Autores:
Arango Forero, Germán Antonio
González Bernal, Manuel Ignacio
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2009
Institución:
Universidad de la Sabana
Repositorio:
Repositorio Universidad de la Sabana
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:intellectum.unisabana.edu.co:10818/14493
Acceso en línea:
http://palabraclave.unisabana.edu.co/index.php/palabraclave/article/view/1562
http://palabraclave.unisabana.edu.co/index.php/palabraclave/article/view/1562/1883
http://hdl.handle.net/10818/14493
Palabra clave:
Audiencias
Televisión
Juventud
Contenidos
Segmentación
Fagmentación
Suscripción
Rights
License
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2