Televidencias juveniles en Colombia: fragmentación generada por un consumo multicanal
The article looks at the more relevant findings of a study financed by the National Television Board, which was used to structure the programming for a project known as the National University Channel, now called Channel Zoom. The study sought evidence of fragmentation and segmentation in the televi...
- Autores:
-
Arango Forero, Germán Antonio
González Bernal, Manuel Ignacio
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2009
- Institución:
- Universidad de la Sabana
- Repositorio:
- Repositorio Universidad de la Sabana
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:intellectum.unisabana.edu.co:10818/14493
- Acceso en línea:
- http://palabraclave.unisabana.edu.co/index.php/palabraclave/article/view/1562
http://palabraclave.unisabana.edu.co/index.php/palabraclave/article/view/1562/1883
http://hdl.handle.net/10818/14493
- Palabra clave:
- Audiencias
Televisión
Juventud
Contenidos
Segmentación
Fagmentación
Suscripción
- Rights
- License
- http://purl.org/coar/access_right/c_abf2