La nueva frontera de los realities shows y de las estrategias multimedia

This article approaches the avant-garde position adopted by the television in the dissemination of shows such as “Operación Triunfo” (literally: “triumph operation”) born in Spain and widely spread throughout multiple TV channels in various European and Latin American countries. The presence and pen...

Full description

Autores:
Cebrián Herreros, Mariano
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2003
Institución:
Universidad de la Sabana
Repositorio:
Repositorio Universidad de la Sabana
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:intellectum.unisabana.edu.co:10818/14358
Acceso en línea:
http://palabraclave.unisabana.edu.co/index.php/palabraclave/article/view/421
http://palabraclave.unisabana.edu.co/index.php/palabraclave/article/view/421/559
http://hdl.handle.net/10818/14358
Palabra clave:
Reality Show
Tele-realidad
Modelos de televisión
Convergencia multimedia
Intertextualidad
Intermedialidad
Rights
License
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2