El discurso político desde la publicidad de consumo en la televisión
This article analyzes the political dimension of the problem set in a globalized and postmodern context. From a critical standpoint, it always has been claimed that messages in the media contain an ideological discourse. Television, the great medium of our day, is no exception. Driven by the engine...
- Autores:
-
Seni-Medina, Giuliano
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2011
- Institución:
- Universidad de la Sabana
- Repositorio:
- Repositorio Universidad de la Sabana
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:intellectum.unisabana.edu.co:10818/14538
- Acceso en línea:
- http://palabraclave.unisabana.edu.co/index.php/palabraclave/article/view/1876
http://palabraclave.unisabana.edu.co/index.php/palabraclave/article/view/1876/2433
http://hdl.handle.net/10818/14538
- Palabra clave:
- Discurso
Publicidad
Consumo
Televisión
- Rights
- License
- http://purl.org/coar/access_right/c_abf2