Valor del consumidor y modos de recepción de medios: respuestas de la audiencia Ryan, un pequeño documental psicorrealista animado por computador, y su propia documentación en Alter Egos

Consumer value and value creation are fundamental con-cepts in marketing, management and in literature on orga-nizations, but are almost never considered in the context of screen-based “experience” products. In this paper, the au-thors depart from the prevailing approaches to audience or reception s...

Full description

Autores:
Davis, Charles H.
Vladica, Florin
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2010
Institución:
Universidad de la Sabana
Repositorio:
Repositorio Universidad de la Sabana
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:intellectum.unisabana.edu.co:10818/14503
Acceso en línea:
http://palabraclave.unisabana.edu.co/index.php/palabraclave/article/view/1631
http://palabraclave.unisabana.edu.co/index.php/palabraclave/article/view/1631/2067
http://hdl.handle.net/10818/14503
Palabra clave:
Valor del consumidor
Recepción de medios
Segmentos de audiencia
Animación creativa
Espectador
Rights
License
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2