La enunciación en las revistas femeninas: los casos de Para Ti y Mujeres & Compañía

The purpose of this paper is to analyze the phraseology adopted by women’s magazines in Argentina during the early 1990s, based on two cases that embody difeerent approaches: a traditional one (Para Ti) and a more feminist-oriented approach (Women & Company). The analysis focuses on stylesan...

Full description

Autores:
Dillon, Alfredo
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2012
Institución:
Universidad de la Sabana
Repositorio:
Repositorio Universidad de la Sabana
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:intellectum.unisabana.edu.co:10818/14526
Acceso en línea:
http://palabraclave.unisabana.edu.co/index.php/palabraclave/article/view/1805
http://palabraclave.unisabana.edu.co/index.php/palabraclave/article/view/1805/2731
http://hdl.handle.net/10818/14526
Palabra clave:
Periodismo
Prensa femenina
Periodismo
Prensa
Medios de información
Comunicación de masas
Rights
License
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2