Verdades y la producción de subjetividades: un estudio sobre mujeres bíblicas en el discurso publicitario
Based on the concept of truth as formulated in the work of Michel Foucault, specifically the diference the philosopher proposes in his genealogy between truth/demonstration, assessed from the traditional philosophical scientific perspective, and truth/event, this study is intended to shed light on t...
- Autores:
-
Witzel, Denise Gabrielb
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2012
- Institución:
- Universidad de la Sabana
- Repositorio:
- Repositorio Universidad de la Sabana
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:intellectum.unisabana.edu.co:10818/14553
- Acceso en línea:
- http://palabraclave.unisabana.edu.co/index.php/palabraclave/article/view/2069
http://palabraclave.unisabana.edu.co/index.php/palabraclave/article/view/2069/2735
http://hdl.handle.net/10818/14553
- Palabra clave:
- Juegos de verdad
Discurso publicitario
Identidad del femenino.
- Rights
- License
- http://purl.org/coar/access_right/c_abf2