Verdades y la producción de subjetividades: un estudio sobre mujeres bíblicas en el discurso publicitario

Based on the concept of truth as formulated in the work of Michel Foucault, specifically the diference the philosopher proposes in his genealogy between truth/demonstration, assessed from the traditional philosophical scientific perspective, and truth/event, this study is intended to shed light on t...

Full description

Autores:
Witzel, Denise Gabrielb
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2012
Institución:
Universidad de la Sabana
Repositorio:
Repositorio Universidad de la Sabana
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:intellectum.unisabana.edu.co:10818/14553
Acceso en línea:
http://palabraclave.unisabana.edu.co/index.php/palabraclave/article/view/2069
http://palabraclave.unisabana.edu.co/index.php/palabraclave/article/view/2069/2735
http://hdl.handle.net/10818/14553
Palabra clave:
Juegos de verdad
Discurso publicitario
Identidad del femenino.
Rights
License
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2