Redes sociales y marketing viral: repercusión e incidencia en la construcción de la agenda mediática
In this paper is demonstrated how the establishment of consolidated relationships in the virtual social contexts and the development of linked practices related to the viral marketing can alter the traditional process of informative production. The media agenda had always been built with the share o...
- Autores:
-
Túñez-López, Miguel
García, José Sixto
Guevara-Castillo, Melitón
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2011
- Institución:
- Universidad de la Sabana
- Repositorio:
- Repositorio Universidad de la Sabana
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:intellectum.unisabana.edu.co:10818/14535
- Acceso en línea:
- http://palabraclave.unisabana.edu.co/index.php/palabraclave/article/view/1872
http://palabraclave.unisabana.edu.co/index.php/palabraclave/article/view/1872/2429
http://hdl.handle.net/10818/14535
- Palabra clave:
- Marketing relacional
Marketing viral
Marketing interactivo
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- License
- http://purl.org/coar/access_right/c_abf2