Redes sociales y marketing viral: repercusión e incidencia en la construcción de la agenda mediática

In this paper is demonstrated how the establishment of consolidated relationships in the virtual social contexts and the development of linked practices related to the viral marketing can alter the traditional process of informative production. The media agenda had always been built with the share o...

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Autores:
Túñez-López, Miguel
García, José Sixto
Guevara-Castillo, Melitón
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2011
Institución:
Universidad de la Sabana
Repositorio:
Repositorio Universidad de la Sabana
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:intellectum.unisabana.edu.co:10818/14535
Acceso en línea:
http://palabraclave.unisabana.edu.co/index.php/palabraclave/article/view/1872
http://palabraclave.unisabana.edu.co/index.php/palabraclave/article/view/1872/2429
http://hdl.handle.net/10818/14535
Palabra clave:
Marketing relacional
Marketing viral
Marketing interactivo
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License
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