Desarrollo de series online producidas por el usuario final: el caso del videoblog de ficción
The objective of this article is to analyze the process whereby user-generated content is produced and subsequently shown on television. The commercial possibilities for these products are examined, based on the economics of user-generated content, and their process of creation and development is ex...
- Autores:
-
Diego González, Patricia
Herrero Subías, Mónica
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2010
- Institución:
- Universidad de la Sabana
- Repositorio:
- Repositorio Universidad de la Sabana
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:intellectum.unisabana.edu.co:10818/14518
- Acceso en línea:
- http://palabraclave.unisabana.edu.co/index.php/palabraclave/article/view/1767
http://palabraclave.unisabana.edu.co/index.php/palabraclave/article/view/1767/2301
http://hdl.handle.net/10818/14518
- Palabra clave:
- Series de televisión
Internet
Webserie
Videoblog
User generated content
- Rights
- License
- http://purl.org/coar/access_right/c_abf2