La interacción de los usuarios en los perfiles de Facebook de la prensa española

The boom in social networks has prompted the press draw on these new communication channels as a way to interact with users. It is of interest to know how newspapers use these networks and the response from their followers. Accordingly, the study focuses on analyzing the Facebook profiles of the lar...

Full description

Autores:
Merino-Bobillo, María
Lloves Sobrado, Beatriz
Pérez Guerrero, Ana María
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2013
Institución:
Universidad de la Sabana
Repositorio:
Repositorio Universidad de la Sabana
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:intellectum.unisabana.edu.co:10818/14632
Acceso en línea:
http://palabraclave.unisabana.edu.co/index.php/palabraclave/article/view/3394
http://palabraclave.unisabana.edu.co/index.php/palabraclave/article/view/3394/3272
http://hdl.handle.net/10818/14632
Palabra clave:
Facebook
Periodismo
Prensa
Redes sociales
España
Rights
License
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2