Inventar o reflejar la realidad. Un dilema que compromete la credibilidad informativa de los medios de comunicación en Colombia

In our modern society, everyone argues constantly about the mass media information work. In that context, it’s imperative to know how much the different society ‘actors’ trust information enterprises. Moreover, it’s necessary to make a difference between credibility and media uses, as well as betwee...

Full description

Autores:
Ortiz Leiva, Germán
Ruiz Moreno, Sandra Lucía
Velásquez Ossa, César Mauricio
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2002
Institución:
Universidad de la Sabana
Repositorio:
Repositorio Universidad de la Sabana
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:intellectum.unisabana.edu.co:10818/14338
Acceso en línea:
http://palabraclave.unisabana.edu.co/index.php/palabraclave/article/view/400
http://palabraclave.unisabana.edu.co/index.php/palabraclave/article/view/400/538
http://hdl.handle.net/10818/14338
Palabra clave:
Credibilidad
Consumo de medios
Audiencias
Rights
License
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2