Inventar o reflejar la realidad. Un dilema que compromete la credibilidad informativa de los medios de comunicación en Colombia
In our modern society, everyone argues constantly about the mass media information work. In that context, it’s imperative to know how much the different society ‘actors’ trust information enterprises. Moreover, it’s necessary to make a difference between credibility and media uses, as well as betwee...
- Autores:
-
Ortiz Leiva, Germán
Ruiz Moreno, Sandra Lucía
Velásquez Ossa, César Mauricio
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2002
- Institución:
- Universidad de la Sabana
- Repositorio:
- Repositorio Universidad de la Sabana
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:intellectum.unisabana.edu.co:10818/14338
- Acceso en línea:
- http://palabraclave.unisabana.edu.co/index.php/palabraclave/article/view/400
http://palabraclave.unisabana.edu.co/index.php/palabraclave/article/view/400/538
http://hdl.handle.net/10818/14338
- Palabra clave:
- Credibilidad
Consumo de medios
Audiencias
- Rights
- License
- http://purl.org/coar/access_right/c_abf2