La autorregulación extrínseca en la empresa periodística. La experiencia del Grupo 16
It is not oft en that a media organization equips itself with an internal system for self-regulation such as a press ombudsman. Rarely is someone appointed from outside the editorial department (consistent with the archetype advocated by The Washington Post), and the designation of a person who is n...
- Autores:
-
Maciá Barber, Carlos
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2009
- Institución:
- Universidad de la Sabana
- Repositorio:
- Repositorio Universidad de la Sabana
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:intellectum.unisabana.edu.co:10818/14495
- Acceso en línea:
- http://palabraclave.unisabana.edu.co/index.php/palabraclave/article/view/1565
http://palabraclave.unisabana.edu.co/index.php/palabraclave/article/view/1565/1886
http://hdl.handle.net/10818/14495
- Palabra clave:
- Ombudsman
Autorregulación
Deontología periodística
Empresa periodística
Grupo 16, España
- Rights
- License
- http://purl.org/coar/access_right/c_abf2