La autorregulación extrínseca en la empresa periodística. La experiencia del Grupo 16

It is not oft en that a media organization equips itself with an internal system for self-regulation such as a press ombudsman. Rarely is someone appointed from outside the editorial department (consistent with the archetype advocated by The Washington Post), and the designation of a person who is n...

Full description

Autores:
Maciá Barber, Carlos
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2009
Institución:
Universidad de la Sabana
Repositorio:
Repositorio Universidad de la Sabana
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:intellectum.unisabana.edu.co:10818/14495
Acceso en línea:
http://palabraclave.unisabana.edu.co/index.php/palabraclave/article/view/1565
http://palabraclave.unisabana.edu.co/index.php/palabraclave/article/view/1565/1886
http://hdl.handle.net/10818/14495
Palabra clave:
Ombudsman
Autorregulación
Deontología periodística
Empresa periodística
Grupo 16, España
Rights
License
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2