A socio-critical perspective about transmedia literacy conception
The present article aims to take a reflective look about the conceptualisation of transmedia literacy (TA) that enables tensions and problematisations from the critical-social research paradigm, with the support of the historical-hermeneutic paradigm from the methodology of critical qualitative anal...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2023
- Institución:
- Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
- Repositorio:
- RiUPTC: Repositorio Institucional UPTC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uptc.edu.co:001/11608
- Acceso en línea:
- https://revistas.uptc.edu.co/index.php/educacion_y_ciencia/article/view/16276
https://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/11608
- Palabra clave:
- transmedia literacy
documentary review
education
technology
students
alfabetización transmedia
revisión documental
educación
tecnología
estudiantes
- Rights
- License
- Derechos de autor 2023 Educación y Ciencia