Reading comprehension processes in fourth and fifth grade children
The present qualitative study was carried out during the years 2015 and 2016 at the “Granada Occidente” and “San Antonio Bajo” branches of the “San Rafael” Agricultural Educational Institution in Rondón (Boyacá, Colombia); Its purpose is to determine the processes of reading comprehension that are s...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
- Repositorio:
- RiUPTC: Repositorio Institucional UPTC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uptc.edu.co:001/11468
- Acceso en línea:
- https://revistas.uptc.edu.co/index.php/educacion_y_ciencia/article/view/8919
https://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/11468
- Palabra clave:
- conceptual pedagogy, theory, the six readings, comprehension, reading processes, reading levels.
pedagogía conceptual, teoría las seis lecturas, comprensión, procesos de lectura, niveles de lectura.
- Rights
- License
- Derechos de autor 2019 EDUCACIÓN Y CIENCIA