Analysis of the added value for the quantitative reasoning competency at the Luis Amigó Catholic University in 2021

This work uses statistical techniques to determine the value added to the Quantitative Reasoning competence of the undergraduate students of the Universidad Católica Luis Amigó, Medellín, Colombia, in 2021. The statistical comparison is made graphically on a Cartesian plane by quintiles using the st...

Full description

Autores:
Tipo de recurso:
http://purl.org/coar/resource_type/c_6753
Fecha de publicación:
2023
Institución:
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
Repositorio:
RiUPTC: Repositorio Institucional UPTC
Idioma:
eng
OAI Identifier:
oai:repositorio.uptc.edu.co:001/10430
Acceso en línea:
https://revistas.uptc.edu.co/index.php/investigacion_duitama/article/view/16838
https://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/10430
Palabra clave:
quantitative reasoning;
added-value;
education;
language
razonamiento cuantitativo;
valor agregado;
educación;
lenguaje
Rights
License
Derechos de autor 2023 Revista de Investigación, Desarrollo e Innovación