Analysis of the added value for the quantitative reasoning competency at the Luis Amigó Catholic University in 2021
This work uses statistical techniques to determine the value added to the Quantitative Reasoning competence of the undergraduate students of the Universidad Católica Luis Amigó, Medellín, Colombia, in 2021. The statistical comparison is made graphically on a Cartesian plane by quintiles using the st...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- http://purl.org/coar/resource_type/c_6753
- Fecha de publicación:
- 2023
- Institución:
- Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
- Repositorio:
- RiUPTC: Repositorio Institucional UPTC
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uptc.edu.co:001/10430
- Acceso en línea:
- https://revistas.uptc.edu.co/index.php/investigacion_duitama/article/view/16838
https://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/10430
- Palabra clave:
- quantitative reasoning;
added-value;
education;
language
razonamiento cuantitativo;
valor agregado;
educación;
lenguaje
- Rights
- License
- Derechos de autor 2023 Revista de Investigación, Desarrollo e Innovación