Aprendizaje de las ecuaciones diferenciales desde un enfoque cualitativo
The objective of this research was to design and validate a didactic model for learning differential equations with emphasis on qualitative methods and based on the quasi-empirical conception of mathematics. A qualitative methodology was used, five engineering students from Antonio Nariño...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- http://purl.org/coar/resource_type/c_6602
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
- Repositorio:
- RiUPTC: Repositorio Institucional UPTC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uptc.edu.co:001/13559
- Acceso en línea:
- https://revistas.uptc.edu.co/index.php/praxis_saber/article/view/9856
https://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/13559
- Palabra clave:
- español
Aprendizaje, modelo, ecuaciones, resolución de problemas.
- Rights
- License
- Derechos de autor 2020 Edinson Caicedo, Gerardo Antonio Chacón