Aprendizaje de las ecuaciones diferenciales desde un enfoque cualitativo

  The objective of this research was to design and validate a didactic model for learning differential equations with emphasis on qualitative methods and based on the quasi-empirical conception of mathematics. A qualitative methodology was used, five engineering students from Antonio Nariño...

Full description

Autores:
Tipo de recurso:
http://purl.org/coar/resource_type/c_6602
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
Repositorio:
RiUPTC: Repositorio Institucional UPTC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uptc.edu.co:001/13559
Acceso en línea:
https://revistas.uptc.edu.co/index.php/praxis_saber/article/view/9856
https://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/13559
Palabra clave:
español
Aprendizaje, modelo, ecuaciones, resolución de problemas.
Rights
License
Derechos de autor 2020 Edinson Caicedo, Gerardo Antonio Chacón