Familiar stories : developing writing skills through contextualized material in a rural school

Eng: Rural education lacks contextualized materials for students’ needs. For this reason, this research study portrays a case study in eleventh grades at a rural school of Boyacá. The aim of the study is to analyze the influence of contextualized materials in the development of writing skill through...

Full description

Autores:
Acuña Vargas, Yinna Tatiana
Maldonado Higuera, Diana Alejandra
Rodríguez Carreño, Erika Yesenia
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2022
Institución:
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
Repositorio:
RiUPTC: Repositorio Institucional UPTC
Idioma:
eng
OAI Identifier:
oai:repositorio.uptc.edu.co:001/8445
Acceso en línea:
http://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/8445
Palabra clave:
Lenguaje y lenguas - Enseñanza
Escritura - Enseñanza
Educación rural
Escuelas rurales
Licenciatura en Idiomas Modernos - Tesis y disertaciones académicas
Materiales contextualizados
Habilidad escritural
Rural education
Contextualized materials
Writing skill
Rights
openAccess
License
Copyright (c) 2022 Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia