Familiar stories : developing writing skills through contextualized material in a rural school
Eng: Rural education lacks contextualized materials for students’ needs. For this reason, this research study portrays a case study in eleventh grades at a rural school of Boyacá. The aim of the study is to analyze the influence of contextualized materials in the development of writing skill through...
- Autores:
-
Acuña Vargas, Yinna Tatiana
Maldonado Higuera, Diana Alejandra
Rodríguez Carreño, Erika Yesenia
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
- Repositorio:
- RiUPTC: Repositorio Institucional UPTC
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uptc.edu.co:001/8445
- Acceso en línea:
- http://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/8445
- Palabra clave:
- Lenguaje y lenguas - Enseñanza
Escritura - Enseñanza
Educación rural
Escuelas rurales
Licenciatura en Idiomas Modernos - Tesis y disertaciones académicas
Materiales contextualizados
Habilidad escritural
Rural education
Contextualized materials
Writing skill
- Rights
- openAccess
- License
- Copyright (c) 2022 Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia