Experiencia con la técnica Puzzle de Aronson para contenidos de cálculo diferencial
The classroom experience exposed in this paper aims to use the Aronson method as facilitator of the collaborative learning process of contents of a course of differential calculus, in particular the limits of a continuous function of , form, with students of the third seme...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2017
- Institución:
- Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
- Repositorio:
- RiUPTC: Repositorio Institucional UPTC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uptc.edu.co:001/10055
- Acceso en línea:
- https://revistas.uptc.edu.co/index.php/pensamiento_accion/article/view/7401
https://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/10055
- Palabra clave:
- técnica puzzle
trabajo colaborativo
límites
derivada.
puzzle technique
collaborative work
limits
derivative.
- Rights
- License
- Derechos de autor 2017 Jorge Fernando Vargas Cruz