Comunidad de indagación como ambiente de aprendizaje: una propuesta y una apuesta.
This article presents the results of Philosophy for / with Children (Fp / cN) as a study of educational innovation in the development of scientific thinking in rural educational institutions in the department of Boyacá, project. The proposal begins with a theoretical construction of the learning env...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
- Repositorio:
- RiUPTC: Repositorio Institucional UPTC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uptc.edu.co:001/11561
- Acceso en línea:
- https://revistas.uptc.edu.co/index.php/educacion_y_ciencia/article/view/11404
https://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/11561
- Palabra clave:
- learning environments
didactics
philosophy teaching
ambientes de aprendizaje
didáctica
enseñanza de la filosofía
- Rights
- License
- http://purl.org/coar/access_right/c_abf2