Mejorar el inglés como lengua extranjera en estudiantes de pregrado: perspectivas y estrategias para ser bilingüe
This article is a reflection on the perspectives and strategies to become bilingual from a speech and stance of two foreign native professors through a virtual conference. The objective is to develop and generate in students, in different academic professional-level programs of the University of Cun...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- http://purl.org/coar/resource_type/c_6563
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
- Repositorio:
- RiUPTC: Repositorio Institucional UPTC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uptc.edu.co:001/12329
- Acceso en línea:
- https://revistas.uptc.edu.co/index.php/ingenieria_sogamoso/article/view/13388
https://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/12329
- Palabra clave:
- self-instruction
bilingualism
life skills
sociolinguistics
autoaprendizaje
bilingüismo
competencias para la vida
sociolingüística
- Rights
- License
- http://purl.org/coar/access_right/c_abf64