Mejorar el inglés como lengua extranjera en estudiantes de pregrado: perspectivas y estrategias para ser bilingüe

This article is a reflection on the perspectives and strategies to become bilingual from a speech and stance of two foreign native professors through a virtual conference. The objective is to develop and generate in students, in different academic professional-level programs of the University of Cun...

Full description

Autores:
Tipo de recurso:
http://purl.org/coar/resource_type/c_6563
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
Repositorio:
RiUPTC: Repositorio Institucional UPTC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uptc.edu.co:001/12329
Acceso en línea:
https://revistas.uptc.edu.co/index.php/ingenieria_sogamoso/article/view/13388
https://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/12329
Palabra clave:
self-instruction
bilingualism
life skills
sociolinguistics
autoaprendizaje
bilingüismo
competencias para la vida
sociolingüística
Rights
License
http://purl.org/coar/access_right/c_abf64